Toodete tagastamine ja ümbervahetamine

 

Tingimused:

 

Kui toodete tagastamise põhjuseks on ebakvaliteetne kaup, kanname meie täit vastutust ning katame omalt poolt toote tagastamisega seonduvad kulud ning kanname kliendile raha tagasi Ebakavaliteetsed tooteid on võimalik tagastada või ümber vahetada vastavalt Tarbijakaitse seadusele.

 

Hea kvaliteediga toodete eest raha tagastamise määrab ära Valitsuse 11.06.2001 heaks kiidetud otsus nr. 697 Jaekaubanduse eeskirjad kohaselt kehtestatud korras. Sellisel juhul kannab kauba tagastamisega seonduvad kulud klient.

 

Tooted, mille tegumoe, suuruse või välimusega te rahul ei ole, saab tagastada 14 päeva jooksul pärast nende kättesaamist. Seda üksnes juhul, kui kaup vastab järgmistele tingimustele:

 

* Tagastatud toode peab olema originaalses ja korralikus pakendis.
Märkus - pakendi avamist ei peeta siinkohal reeglite rikkumiseks, kui selle eesmärk oli veenduda selles, et saadud kaup vastab e-poes kirjeldatule;
* Toode peab olema korralikus seisukorras;
* Toote välimus peab olema võrdväärne uuega (olemas peavad olema kõik etiketid, toode peab olema puhas/määrdumata, sellel peavad olema küljes kõik kaitsekiled jms) (eelnev ei kehti toodetele, mis on juba kliendi kätte jõudes defektsed või ebakvaliteetsed);
* Tagastatav toode peab olema samas koosseisus, nagu Ostja selle sai. Sellel ei tohi puududa juuresolevaid osi (näiteks nööpe jms);

 

NB: Nimetatud tingimused ei laiene ebakvaliteetsele/defektsele kaubale.

 

Tähtis! Toodete tagastamisel peab täitma toodetega kaasasoleva tagastusvormi või saatma selle elektrooniliselt. Tagastusvormi leiate selle lehekülje allosast.

 

 

 

Muud tingimused raha tagastamise ja ümbervahetamise kohta:

 

1.    Kliendil on võimalik kaupa teise suuruse, värvuse või kujuga kauba vastu vahetada. Kui Klient seda teha ei soovi, on võimalik toode tagastada ning raha tagasi saada.

 

2.    Klient võib kasutada seda õigust 14 päeva jooksul pärast tellimuse kättesaamist. Klient võib tagastamise õigust põhjendada sellega, et Kliendile ei meeldinud toote suurus, värv, kuju või muster või toode tervikuna.

 

3.    Toodete eest raha tagastamine ja/või nende ümbervahetamine on võimalik üksnes juhul, kui tagastatavad tooted täidavad järgmisi nõudeid: a) need on kasutamata; b) need ei ole kahjustatud; c) säilinud on toote omadused; d) toode omab kaubanduslikku ja uueväärset välimust.

 

4.    Tootega tutvumiseks vajalikku pakendi avamist ei loeta toote materjaalseks ja kaubandusliku välimuse rikkumiseks. Siiski tuleb kõik tooted tagastada nende originaalsetes pakendites.

 

5.    Kui klient tagastab toote füüsilisse Fame.ee poodi (kui teie riigis asub Fame.ee füüsiline pood), peab klient siiski saatma Fame.ee e-postile toodete tagastamise dokumendi.

 

6.    Järgmiste toodete vahetamine ja tagastamine (vastavalt Leedu Vabariigi majandusministri 2012 a. 15. märtsil kinnitatud korralduse Nr. 4-243 sõnastusele) on võimalik ainult Poe nõusolekul: a) parfüümid, lõhnad, kosmeetikatooted ja tualett vahendid; b) beebiriided; c) meeste, poiste, naiste ja tüdrukute öösärgid, pidžaamad jms tooted; d) rinnahoidjad, korsetid jms; e) prinditud raamatud, ajakirjad, graafika, postrid jms; f) sukkpüksid, sukad, sokid jms; g) mänguasjad, mängud, jms.

 

7.    Juhtudel, kui klient tagastab toote ja soovib selle ümber vahetada, aga uus toode on eelmisest kallim, peab Klient vahe Fame.ee Poele kinni maksma. Kui peaks juhtuma, et Fame.ee ei suuda välja pakkuda sobilikku asendustoodet, kantakse Kliendile tagasi summa, mis ei sisalda tellimuse transpordiks kulunud summat.

 

8.    Tooteid on võimalik ümber vahetada ning tagastada ainult juhul, kui Klient ei riku ühtegi siin lehelt 3. punktis väljatoodud reeglit. Raha tagasikandmine toimub mitte hiljem kui 14 päeva jooksul pärast tagastusdokumendi kättesaamist.

 

9.    Garantii tehase poolsetele defektidele - 2 aastat.

 

 

 

Toodete tagastamise protseduur

 

Kui soovite toote tagastada või ümber vahetada, saate seda teha järgnevalt:

 

Tagastamine on võimalik üksnes Omniva pakiautomaadi vahendusel. Tellimusega on kaasas tagastusleht, mille saate täidetud kujul koos tagastatava tootega (toodetega) kaasa panna. Kui teil on see leht minema visatud või kadunud, saate selle all olevalt lingilt alla laadida ja välja printida ning tagastusega kaasa panna. Soovi korral saate selle saata ka elektroonilisel teel.

 

Pärast toote pakkimist (soovitatavalt originaal pakendisse) võtke ühendust meie klienditoega, kes saadab teile tellimuse tagastamiseks vajaliku pakiautomaati koodi. Pärast koodi saamist käituge järgmiselt:

 

1. Minge lähima pakiautomaadi juurde
2. Valige ekraani puudutades keel, seejärel menüüst „Tagasta pakk“
3. Sisestage ekraanile teile saadetud tagastuskood
4. Kleepige väljatrükitud aadresskaart pakile. Aadresskaardi leiate makseterminali all olevast sahtlist
5. Pange pakk avanenud kappi, sulgege uks ning kinnitage paki üleandmine, vajutades ekraanil olevat nuppu „Kinnita“
6. Soovi korral printige välja kviitung

 

 

 

Pärast toote saatmist jõuab see meieni paari tööpäeva jooksul, mispeale tooted üle kontrollitakse. Kui tagastatud tooted on korrektsed ja neil ei ole puudusi, tagastatakse teile raha 14 päeva jooksul pärast tagastuse meieni jõudmist. Kui teil peaks tagastamisega seoses küsimusi olema, võtke ühendust meie klienditoega.

 

Tähtis! Tellimuse tagastamisel peate sellega kaasa panema ka kaasas olnud tagastusvormi. Kui teil seda ei ole, peate selle välja printima ja kaasa panema.

 

 

 

Toodete ümbervahetamine

 

Kui soovite tooteid ümber vahetada, võtke meiega ühendust e-posti aadressil info@fame.ee

Märkus! Toodete ümbervahetamisel kulub nende meieni jõudmiseks 1-2 tööpäeva, mispeale ümbervahetatavad tooted FAME laost teele pannakse.

 

TAGASTAMISE VORM (ALLALAADIMISEKS KLIKI SIIA)